Voorbeelden:
Standaard
Voorbeeld 1: herhaling (loop)
Voorbeeld 2: Voorwaardelijk (if else)
Voorbeeld 3: Animatie en effecten
Voorbeeld 4: Tekenen
Voorbeeld 5: Opmaak en uitlijnen
Voorbeeld 6: Opmaak en kleuren
Voorbeeld 7
Voorbeeld 8: lijsten
Voorbeeld 9: lijsten
Voorbeeld 10: Werkvlakken aanmaken
Voorbeeld 11: smiley tekenen
Voorbeeld 12: maskers
Voorbeeld 13: Stelling van Pythagoras
Voorbeeld 14: Smiley met variabele opgeslagen kleuren
Voorbeeld 15: Een driehoek tekenen
Voorbeeld 16: Een toren tekenen
Voorbeeld 17: Bewegen en animeren
Voorbeeld 17b: Bewegen en animeren (masker)
Voorbeeld 18: Meerdere teksten
Voorbeeld 19: Kasteel tekenen
Voorbeeld 20: Gokken en dobbelen
Voorbeeld 21: Machtsverheffing
Voorbeeld 22: Variabelen plakken en datum
Voorbeeld 23: Datum en tijd
Voorbeeld 24: Datum en tijd (2)
Voorbeeld 25: Een tekstlink maken
Voorbeeld 26: Een knop maken (beta!)
Voorbeeld 27: Sneltoetsen en animatie
Voorbeeld 28: Object bewegen met de pijltjestoetsen
Voorbeeld 29: Werken met lagen
Voorbeeld 30: Gokspel!
Voorbeeld 31: Hoogte werkvlak wijzigen
Voorbeeld 32: Marges aanpassen
Voorbeeld 33: Achtergrond container vullen
Voorbeeld 34: Herstartknop
Voorbeeld 35: Object verplaatsen met muis
Voorbeeld 36: Particles
Voorbeeld 37: Gokken uit een lijst.
Voorbeeld 38: Particles verplaatsen.
Voorbeeld 39: Afbeeldingparticles verplaatsen.
Voorbeeld 40: Afbeeldingparticles (timer).
Voorbeeld 41: Particles stijl aanpassen.
Voorbeeld 42: Resultaten bijhouden (spel).
Voorbeeld 43: Ronde particles.
Voorbeeld 44: Aftellen (BETA)
Voorbeeld 45: Sinusgolf!
Voorbeeld 46: Goniometrie: objecten in een cirkel (BETA)
Voorbeeld 47: Sinusgolven (2)
Nieuw
Invoer programmacode (aanpasbaar)
het getal1 het getal2 de naam1 "
Kris
Merckx gooide " naam1 bewaar 2 getal1 bewaar DOBBEL getal2 bewaar " album" maak " test.jpg" " album" toonfoto getal1 gebruiken getal2 gebruiken wortel vergelijk [ " GREEN " 2 4 100 200 vierkant ] [ " album " opkuisen " RED " 2 4 100 200 vierkant ] zo_ja_anders naam1 gebruiken schermweergave getal2 gebruiken schermweergave
Druk
CTRL+L
of
CTRL+R
voor het toevoegen van haakjes.
Lees de handleiding (nieuwe versie: 0.247)
-
© Kris Merckx
Uitvoer programma:
Werkvlak en tekenvlak (standaard)
Enkel werkvlak
Enkel tekenvlak
Compileer en start programma
Vergroot werkvlak
START TIMER >
STOP TIMER